საიტი მუშაობს ტესტურ რეჟიმში

საქართველოს სამეფოსათვის

საქართველოს სამეფოს ისტორია

მსოფლიო მონარქიები

მართლმადიდებლობა და მონარქია

პრესა და ანალიტიკა

ლიტერატურა და ხელოვნება

კონტაქტი ankara escort adana escort izmir escort eskisehir escort mersin escort adana escort escort ankara

სამეფო კლუბის სპიკერი გაიოზ მამალაძე
საპრეზიდენტო ინსტიტუტი ანაწევრებს, მონარქია – აერთიანებს (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა უკრაინის "ნარინჯისფერი რევოლუციის" დროს, 2004 წელს.
მოციქულები და წმიდა მამები მეფობის შესახებ
ქვემოთ მოტანილია იმ მოციქულებისა და წმიდა მამაების გამონათქვამები სამეფო ხელისუფლების შესახებ, ვის დარიგებასაც მიჰყვება მთელი მართლმადიდებელი ეკლესია და მისი მრევლი:
წმინდა მამა გაბრიელი: „სანამ მეფე არ ეყოლება საქართველოს, არაფერი ეშველება!“
მამა გაბრიელი უქადაგებდა მრევლს, რომ საქართველოსთვის აუცილებელი იყო სამეფო ხელისუფლება: - მეფეს სხვა მადლი აქვს; სანამ ბაგრატოვანი მეფე არ დაუბრუნდება,საქართველოს არაფერი ეშველება! მეფის მოსვლამდე კი ტახტი აღადგინეთ! კარგ პრეზიდენტს ცუდი მეფე გერჩივნოთ, რადგან მთავარია ღვთის მადლი გადმოვიდეს ერზე.
მეფისათვის საჭიროა მსახურეული ელიტა (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
სხვას შეუძლია სხვაგვარი პროექტი შემოგვგვთავაზოს, საზოგადოება კი გადაწყვეტს, რომელს აირჩევს. გამოგვიგზავნეთ თქვენი მოსაზრებები contact@georoyal.ge. აკადემიურ და გამართულ პროექტებს სიამოვნებით დავბეჭდავთ.
გაიოზ მამალაძე - რესპუბლიკური მონარქია (მოკლედ. ნაწყვეტი მოხსენებიდან: "სახალხო, კონსტიტუციური, ჰორიზონტალური, რესპუბლიკური, საპარლამენტო მონარქია")
საკრალური ინფორმაციები, მისტიკური ანალოგიები და მინიშნებები ბაგრატიონთა ქრისტესთან ნათესაობისა და ახალი ღვთის რჩეული ქვეყნის - საქართველის დადგინების შესახებ („ცხორებაჲ და უწყებაჲ ბაგრატონიანთას“ საიდუმლო, საკრალური, დაშიფრული ინფორმაციები და ანალოგიები)
არავითარი მიზეზი არა გვაქვს არ ვენდოთ სუმბატ დავითის ძეს. მით უმეტეს, თუ გავიხსენებთ ზემოთ მოყვანილ ჩვენს გამოკვლევას მნიშვნელოვან მოვლენათა შორის 14 თაობის შესახებ, რომელიც საკრალურად ამტკიცებს გვარამის და მის შთამომავალთა დავითიანობასა და ქალდეველობას.
საქართველოს სამეფო (მონარქისტული) კლუბის მოკლე სამუშაო რეგლამენტი
კლუბი აღიარებს ეროვნული ერთობის აუცილებლობას. კლუბი არ იღწვის რომელიმე ფენის შთამომავალთა პრივილეგიების და წოდების აღდგენისათვის – საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად ყველა მოქალაქე თანასწორია. შესაბამისად ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციისა.
რატომ მონარქია? (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა დაახლოებით 16-18 წლის წინ და გამოქვეყნდა რამდენიმე გაზეთში. 2007 წელს შევიტანე ჩემს წიგნში "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". გადაბეჭდა რამდენიმე გამოცემამ, რისთვისაც მადლობას ვუხდი. გადაბეჭდა რამდენიმე ადამიანმაც, ზოგი რამ შეცვალა, მიამატა ჩემი სხვა წერილებიდან და თავისი სიტყვებიც.... რაც ამ წერილში წერია, ისევ აქტუალურია, ამიტომ კვლავ ვთავაზობ საზოგადოებას. გია მამალაძე
ინტეგრალური ნაციონალიზმი და არისტოკრატიულობის თეორია (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: " ინტეგრალური ნაციონალიზმი და არისტოკრატიულობის თეორია". ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ. გთავაზობთ ჩემს წერილს, რომელიც გამოქვეყნდა დაახლოებით ექვსი წლის წინ და შესულია ჩემს წიგნში "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". წიგნი გამოიცა 2007 წელს. გთხოვთ მოგვწეროთ თქვენი აზრი ამ საკითხთან დაკავშირებით royalclubofgeorgia@gmail.com ავტორი
ძირითადი პრინციპები კონსტიტუციური სახალხო მონარქიული სახელმწიფოს კონსტიტუციისათვის
საპარლამენტო რესპუბლიკური მმართველობის დროს აღმასრულებელ ხელისუფლებას ახორციელებს მთავრობა და მისი მეთაური (პრემიერ-მინისტრი, კანცლერი). სახელმწიფოს სიმბოლო საშინაო და საგარეო პოლიტიკაში, სხვადასხვა ხელისუფლებებს შორის არბიტრი, და სხვა, გახლავთ პრეზიდენტი, რომელსაც (უფრო მეტად) პირდაპირი არჩევნების მეშვეობით ირჩევენ. საყოველთაო არჩევნების გზით არჩეულ პრეზიდენტს აქვს ხალხის ნდობის მანდატი. მაგრამ, თუ ჩვენ პრეზიდენტს შევცვლით მეფით, თანაც რეფერენდუმის გზით, მას ექნება როგორც ხალხის, ასევე ისტორიის, წინაპრების ნდობის მანდატიც (ეს შეიძლება აისახოს კონსტიტუციაში, პრეამბულა).
სჯობს - მეფე! მეფე! ვიძახოთ (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის" (2007)
ეს წერილი დაიწერა სააკაშვილის პოპულარობისას. მიშა-მიშას მოჰყვა სხვა შეძახილები, ბოლოს კი - ბიძინა-ბიძინა. ასე რომ, საქმის არსი არ შეცვლილა. აქ არაა მოწოდება ვინმეს გაკერპებისა, ეს არის დასკვნა. გია მამალაძე
უნდა იყოს თუ არა არისტოკრატიული ტიტულები მომავალ კონსტიტუციურ სამეფოში
სახალხო მონარქიისათვის (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: "არისტოკრატიული თუ სახალხო მონარქია". მსოფლიოში მონარქიის რამდენიმე სახეა გავრცელებული. ზოგიერთ ქვეყანაში აბსოლუტური მონარქიაა (აზიის ქვეყნები), ზოგიერთ სახელმწიფოში შეიხებს, ამირებს და სხვა არისტოკრატებს დიდი უფლებები აქვთ (აზია), ევროპის მონარქისტულ ქვეყნებში კი სახალხო მონარქიაა. ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ, რათა შევთანხმდეთ ჩვენი ქვეყნის მომავალზე და მზად ვიყოთ, იქნებ ქართველმა ხალხმა გადაწყვიტოს საქართველოში მონარქიის აღდგენა.
სახალხო, კონსტიტუციური, ჰორიზონტალური, რესპუბლიკური, საპარლამენტო მონარქია (მოკლე და ვრცელი ვარიანტი)
რატომ ევროპული არჩევანი? (წაკითხულ იქნა სამეფო კლუბის კონფერენციაზე: "სახალხო მონარქია - ევროპული არჩევანი"
საქართველოს საპრეზიდენტო ინსტიტუტი არ გამოადგა (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
ეს წერილი დავწერე სააკაშვილის პრეზიდენტობისას, დაახლოებით 2004 წელს, თუმცა, ვფქრობ ის ახლაც აქტუალურია და მომავალში უფრო აქტუალური გახდება გია მამალაძე
საქართველოს სამეფო კლუბი - The Royal Club of Georgia
ქართული ნაციონალისტური (მართმრეული) მოძრაობა / საფუძვლები, პრინციპები, მიზნები და ამოცანები
სამეფო კლუბის წესდება (ახალი, 2015-2016 წწ. რედაქცია)
იოანე ნათლისმცემლის შობის დღესასწაული
დავით ბატონიშვილი (გამგებელი) ლეგიტიმიზმის წესის შესახებ
რას გაჰყვიროდა შალვა ახალციხელი გარნისის ბრძოლაში და რას ვერ მალავდა სპარსელი ისტორიკოსი მისი დახასიათებისას
For Europe – vertical and horizontal postulates of national ideology

მონარქიული სამყაროს სიახლენი

კანონი ოკუპირებული ტერიტორიების შესახებ უნდა გამკაცრდეს
For Europe – vertical and horizontal postulates of national ideology
სამეფო კლუბის საიტის georoyal.ge-ს მნახველთა რაოდენობამ 2 300 000 გადააჭარბა
გამოვიდა "შაჰ-ნამეს" ცხრატომეულის პირველი ტომი (თარგმნა ბელა შალვაშვილმა)

მონარქიზმი: წარსული და თანამედროვეობა

წმინდა მეფე ლუარსაბ II (1606-1615)
იდგა 1606 წელი. მოულოდნელად გარდაიცვალა ქართლის მეფე გიორგი X. ერთ-ერთი ვერსიით, იგი იმ დროს საქართველოში მყოფმა ირანის შაჰმა მოაწამვლინა. ამავე წელს შაჰ-აბას პირველმა ქართლის სამეფო ტახტზე 14 წლის ლუარსაბი დაამტკიცა. ამ დროს, მემატიანის თქმით, "ფრიად გლახაკ და უპოვარ იყო ქართლი", სადაც ოსმალები დათარეშობდნენ. მალე ოსმალების უღელი ყიზილბაშურ-სპარსულით შეიცვალა. 1609 წ. თურქ-ოსმალ-ყირიმელ თათართა ოცი ათასიანი მხედრობა ქართლში შემოიჭრა.
წმინდა არჩილ მეფე (+744)
VIII საუკუნეში წმინდა მოწამეთაგან გამობრწყინდა მეფეთა შორის დიდად სახელოვანი, თვითმპყრობელთა შორის წარჩინებული და მოწამეთა შორის უბრწყინვალესი, სამგზის სანატრელი არჩილი, რომელიც გამოირჩეოდა სიმხნევით და სიქველით, მშვენიერებითა და ახოვნებით.
სიცრუე ბაგრატიონთა წარმომავლობის შესახებ რუსულ სამეფო საიტზე
მეორე ცნობა, თითქოს სომეხთა პირველი მეფე თრდატი ბაგრატიდი ყოფილიყოს - სიყალბეა. თრდატი არშაკუნიანი გახლდათ, პართიული (სპარსული) წარმოშობის. მას ბაგრატიდებთან არაფერი აკავშირებდა. ეს ის თრდატია, წმიდა ნინოს მეგობრები რომ აწამა, სანამ ქრისტიანობას მიიღებდა (ამაზე სხვა დროს გიამბობთ)...
For Europe – vertical and horizontal postulates of national ideology

ქართული კულტურის ძეგლები

წმინდა კირიონ II (საძაგლიშვილი): "მცხეთის საპატრიარქო ტაძრის ეკვდერები"
დავითგარეჯა
სვეტიცხოველი
გელათი

ქართველები და საქართველო

ქართული საძმო (ორდენი) – რა შეიმჩნევა ჩვენს ისტორიაში (I ნაწილი)
ფარული გაერთიანებების, საძმოების, კლუბების, “შეთქმულთა”, “შეფიცულთა” კავშირების ისტორია, ალბათ, უხსოვარი დროიდან იწყება.
დიდი ენათმეცნიერი - გიორგი ახვლედიანი
ახვლედიანმა დიდი ამაგი დასდო ქართული საენათმეცნიერო ტერმინოლოგიის დადგენის საქმეს. თანამშრომლობდა "ქართული სალიტერატურო ენის ნორმების დამდგენ კომისიაში" (1920-იდან); თავმჯდომარეობდა საქართველოს თეატრალური საზოგადოების სასცენო მეტყველების მეთოდურ საბჭოს. ახვლედიანის რედაქტორობით გამოიცა ოსური ენის აკადემირი გრამატიკა (ტ. 1-2, ორჯონიკიძე, 1963).
წმიდა მოწამე ქაიხოსრო ქართველი
29 ივნისს არის ხსენება წმიდა მოწამის - ქაიხოსრო ქართველისა (1612). ცნობა წმიდა ქაიხოსრო ქართველის შესახებ გვხვდება XVIII ს-ის ცნობილი საეკლესიო მოღვაწისა და მწერლის, ტიმოთე გაბაშვილის „მიმოსვლაში“. ტიმოთე გაბაშვილი აღწერს იერუსალიმის სიწმიდეებს, ჯვრის ქართველთა მონასტრის აღაპებს და ფრესკებს.
წმიდა სიმართლის ხატი – მიქაელ ულუმბოელი
ქართული მართლმადიდებელი ეკლესია 1 ივლისს ერთ–ერთი ასურელი მამის – მიქაელ ულუმბოელის ხსენების დღეს აღნიშნავს. წმიდა მიქაელ ულუმბოელმა ზედაზნის მთის დატოვების შემდეგ ქართლი და ოსეთის მთა მოიარა, ორსავე მხარეში ქადაგებდა, შემდეგ ულუმბოს მხრიდან, ალის წყლის ზემოთ ააშენა მონასტერი. წმიდა მამა მიქაელი, ძმათა მსგავსად „კეთროვანთა განსწმენდდა, ეშმაკთა განასხმიდა და ცოდვათა დახსნიდა.“

ეკლესიისგან დალოცვილი ქართული გვარები

აგიაშვილები
გურგენიძეები
გურგენიძეები

მამული, ენა, სარწმუნოება

ღირსი ლეონტი ათონელი (+1605)
18 (1.07) ივნისი
gaq