საიტი მუშაობს ტესტურ რეჟიმში

საქართველოს სამეფოსათვის

საქართველოს სამეფოს ისტორია

მსოფლიო მონარქიები

მართლმადიდებლობა და მონარქია

პრესა და ანალიტიკა

ლიტერატურა და ხელოვნება

კონტაქტი ankara escort adana escort izmir escort eskisehir escort mersin escort adana escort escort ankara

მეფეთ-მეფე ანუ იმპერატორი (ქართველი მეფეების ტიტულატურიდან) ნაწილი I
აღმოსავლეთში საქართველოს მეფეს განიხილავდნენ როგორც საქართველოს; ალანიის (ჩრდილო კავკასიის მთიანეთის); რუსის (ტმუტარაკანის და დაღესტნის ჩრდილოეთით არსებული რუსული სამთავროების); არმანის (სომხეთის); რუმის (იკონიისა და საბერძნეთის, ასევე ტრაპიზონის); ხაზარეთის, ყივჩაღეთის მბრძანებლად.
საქართველო კვლავ უნდა იქცეს კავკასიის მზედ
რუსი პოლიტოლოგის კიდევ ერთი ანალიზი – "ტრადიციონალიზმი და პოლიტიკური ნაციონალიზმი თანამედროვე ქართულ მონარქისტულ იდეოლოგიაში"
რამდენიმე ხნის წინ მკითხველს შევთავაზეთ რუსი პოლიტოლოგის, მაქსიმ კირჩანოვის ანალიტიკური ნაშრომი "თანამედროვე ქართული მონარქიიის იდეოლოგიის ეთნიკურ დომინანტები", ჩვენი პატარა კომენტარით. აღმოჩნდა, რომ აღნიშნულ ავტორს კიდევ ორი ნაშრომი ჰქონია გამოქვეყნებული ქართული მონარქისტული მოძრაობის იდეოლოგიის შესახებ. მკითხველს ალბათ აინტერესებს როგორ უყურებს იმ ქვეყნის პოლიტოლოგი ქართულ მონარქისტებს, რომელსაც ოკუპირებული აქვს ჩვენი ქვეყნის 20%... საინტერესოა, რა ტენდენციებს ხედავენ რუსები ჩვენს მოძრაობაში, ამიტომ, ამ წერილს: "ტრადიციონალიზმი და პოლიტიკური ნაციონალიზმი თანამედროვე ქართული მონარქიის იდეოლოგიაში" ("ТРАДИЦИОНАЛИЗМ И ПОЛИТИЧЕСКИЙ НАЦИОНАЛИЗМ В ИДЕОЛОГИИ СОВРЕМЕННОГО ГРУЗИНСКОГО МОНАРХИЗМА") უკვე კომენტარის გარეშე გთავაზობთ, დედანში, რუსულ ენაზე.
რატომ არის მონარქიები კვლავაც დროული და საჭირო 21-ე საუკუნეში?
ფიქრობთ, რომ მონარქია ცუდია? დაფიქრდით კიდევ ერთხელ.
ნინო მაისურაძე - სამეფო კლუბისა და მისი საიტის შესახებ (ნაწყვეტი კვლევიდან "ქართული ეროვნულ-პატრიოტული მიმართულების ინტერნეტ გამოცემების იდეოლოგიური პროფილი")
ნინო მაისურაძე - სამეფო კლუბისა და მისი საიტის შესახებ (ნაწყვეტი კვლევიდან "ქართული ეროვნულ-პატრიოტული მიმართულების ინტერნეტ გამოცემების იდეოლოგიური პროფილი")
როჯერ სკრუტონი - "ერების საჭიროება"
ალენ დე ბენუა: "სამყაროს ბოლო ჟამი სინამდვილეში უკვე დადგა"
სახალხო მონარქიისათვის (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: "არისტოკრატიული თუ სახალხო მონარქია". მსოფლიოში მონარქიის რამდენიმე სახეა გავრცელებული. ზოგიერთ ქვეყანაში აბსოლუტური მონარქიაა (აზიის ქვეყნები), ზოგიერთ სახელმწიფოში შეიხებს, ამირებს და სხვა არისტოკრატებს დიდი უფლებები აქვთ (აზია), ევროპის მონარქისტულ ქვეყნებში კი სახალხო მონარქიაა. ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ, რათა შევთანხმდეთ ჩვენი ქვეყნის მომავალზე და მზად ვიყოთ, იქნებ ქართველმა ხალხმა გადაწყვიტოს საქართველოში მონარქიის აღდგენა.
როჯერ სკრუტონი: კონსერვატორისთვის „ტრადიცია“ ადამიანთა მშვიდობიანი თანაცხოვრების ფორმაა
ოიკოფობია
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

მამული, ენა, სარწმუნოება

წმიდა მოწამე იულია ქალწული
29 ივლისს არის ხსენება წმიდა მოწამე იულია ქალწულისა. იგი კართაგენში დაიბადა, ღვთისმოშიში ქრისტიანების ოჯახში. ის ჯერ კიდევ ყრმა იყო, როცა მომხდურმა სპარსელებმა ტყვედ ჩაიგდეს, სირიაში წაიყვანეს და ერთ ვაჭარს მონად მიჰყიდეს. წარმართთა გარემოცვაში მყოფი იულია იცავდა ქრისტეს მცნებებს, ბატონს ერთგულად ემსახურებოდა, მარხვებს ინახავდა, ბევრს ლოცულობდა... წარმართმა მეპატრონემ ვერც დაპირებებით, ვერც მუქარით ვერ შეძლო მისი გადაბირება კერპთაყვანისმცემლობაზე.
მღვდელმოწამე ათინოგენე და ათნი მოწაფენი მისნი
29 ივლისს არის ხსენება მღვდელმოწამე ათინოგენესი და მის ათ მოწაფეთა, რომლებიც ქალაქ სებასტიაში ეწამნენ დაახლოებით 311 წელს. მმართველმა ფილომარქსმა დიდი ზეიმი გამართა წარმართული ღვთაებების პატივსაცემად და სებასტიელებს მასში მონაწილეობა მოსთხოვა. ქალაქის მოსახლეობამ, რომელთა უმეტესობა მართლმადიდებელი იყო, უარი განაცხადა კერპებისთვის მსხვერპლის შეწირვაზე. მხედრებს ებრძანათ, ამოეჟლიტათ ქრისტიანები. მმართველს მოახსენეს, ქრისტიანობის ასეთი ფართო გავრცელება ეპისკოპოს ათინოგენეს ქადაგების შედეგიაო. გაიცა განკარგულება, მოეძებნათ მეუფე და სამსჯავროზე წარედგინათ.
gaq