|
აღმოსავლეთში საქართველოს მეფეს განიხილავდნენ როგორც საქართველოს; ალანიის (ჩრდილო კავკასიის მთიანეთის); რუსის (ტმუტარაკანის და დაღესტნის ჩრდილოეთით არსებული რუსული სამთავროების); არმანის (სომხეთის); რუმის (იკონიისა და საბერძნეთის, ასევე ტრაპიზონის); ხაზარეთის, ყივჩაღეთის მბრძანებლად.
|
|
რამდენიმე ხნის წინ მკითხველს შევთავაზეთ რუსი პოლიტოლოგის, მაქსიმ კირჩანოვის ანალიტიკური ნაშრომი "თანამედროვე ქართული მონარქიიის იდეოლოგიის ეთნიკურ დომინანტები", ჩვენი პატარა კომენტარით.
აღმოჩნდა, რომ აღნიშნულ ავტორს კიდევ ორი ნაშრომი ჰქონია გამოქვეყნებული ქართული მონარქისტული მოძრაობის იდეოლოგიის შესახებ.
მკითხველს ალბათ აინტერესებს როგორ უყურებს იმ ქვეყნის პოლიტოლოგი ქართულ მონარქისტებს, რომელსაც ოკუპირებული აქვს ჩვენი ქვეყნის 20%...
საინტერესოა, რა ტენდენციებს ხედავენ რუსები ჩვენს მოძრაობაში, ამიტომ, ამ წერილს: "ტრადიციონალიზმი და პოლიტიკური ნაციონალიზმი თანამედროვე ქართული მონარქიის იდეოლოგიაში" ("ТРАДИЦИОНАЛИЗМ И ПОЛИТИЧЕСКИЙ НАЦИОНАЛИЗМ В ИДЕОЛОГИИ СОВРЕМЕННОГО ГРУЗИНСКОГО МОНАРХИЗМА") უკვე კომენტარის გარეშე გთავაზობთ, დედანში, რუსულ ენაზე.
|
|
ფიქრობთ, რომ მონარქია ცუდია? დაფიქრდით კიდევ ერთხელ.
|
|
ნინო მაისურაძე - სამეფო კლუბისა და მისი საიტის შესახებ (ნაწყვეტი კვლევიდან "ქართული ეროვნულ-პატრიოტული მიმართულების ინტერნეტ გამოცემების იდეოლოგიური პროფილი")
|
|
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: "არისტოკრატიული თუ სახალხო მონარქია". მსოფლიოში მონარქიის რამდენიმე სახეა გავრცელებული. ზოგიერთ ქვეყანაში აბსოლუტური მონარქიაა (აზიის ქვეყნები), ზოგიერთ სახელმწიფოში შეიხებს, ამირებს და სხვა არისტოკრატებს დიდი უფლებები აქვთ (აზია), ევროპის მონარქისტულ ქვეყნებში კი სახალხო მონარქიაა.
ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ, რათა შევთანხმდეთ ჩვენი ქვეყნის მომავალზე და მზად ვიყოთ, იქნებ ქართველმა ხალხმა გადაწყვიტოს საქართველოში მონარქიის აღდგენა.
|