საიტი მუშაობს ტესტურ რეჟიმში

საქართველოს სამეფოსათვის

საქართველოს სამეფოს ისტორია

მსოფლიო მონარქიები

მართლმადიდებლობა და მონარქია

პრესა და ანალიტიკა

ლიტერატურა და ხელოვნება

კონტაქტი ankara escort adana escort izmir escort eskisehir escort mersin escort adana escort escort ankara

რატომ ევროპული არჩევანი? (წაკითხულ იქნა სამეფო კლუბის კონფერენციაზე: "სახალხო მონარქია - ევროპული არჩევანი"
სჯობს - მეფე! მეფე! ვიძახოთ (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის" (2007)
ეს წერილი დაიწერა სააკაშვილის პოპულარობისას. მიშა-მიშას მოჰყვა სხვა შეძახილები, ბოლოს კი - ბიძინა-ბიძინა. ასე რომ, საქმის არსი არ შეცვლილა. აქ არაა მოწოდება ვინმეს გაკერპებისა, ეს არის დასკვნა. გია მამალაძე
ძირითადი პრინციპები კონსტიტუციური სახალხო მონარქიული სახელმწიფოს კონსტიტუციისათვის
საპარლამენტო რესპუბლიკური მმართველობის დროს აღმასრულებელ ხელისუფლებას ახორციელებს მთავრობა და მისი მეთაური (პრემიერ-მინისტრი, კანცლერი). სახელმწიფოს სიმბოლო საშინაო და საგარეო პოლიტიკაში, სხვადასხვა ხელისუფლებებს შორის არბიტრი, და სხვა, გახლავთ პრეზიდენტი, რომელსაც (უფრო მეტად) პირდაპირი არჩევნების მეშვეობით ირჩევენ. საყოველთაო არჩევნების გზით არჩეულ პრეზიდენტს აქვს ხალხის ნდობის მანდატი. მაგრამ, თუ ჩვენ პრეზიდენტს შევცვლით მეფით, თანაც რეფერენდუმის გზით, მას ექნება როგორც ხალხის, ასევე ისტორიის, წინაპრების ნდობის მანდატიც (ეს შეიძლება აისახოს კონსტიტუციაში, პრეამბულა).
საპრეზიდენტო ინსტიტუტი ანაწევრებს, მონარქია – აერთიანებს (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა უკრაინის "ნარინჯისფერი რევოლუციის" დროს, 2004 წელს.
მეფისათვის საჭიროა მსახურეული ელიტა (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
სხვას შეუძლია სხვაგვარი პროექტი შემოგვგვთავაზოს, საზოგადოება კი გადაწყვეტს, რომელს აირჩევს. გამოგვიგზავნეთ თქვენი მოსაზრებები contact@georoyal.ge. აკადემიურ და გამართულ პროექტებს სიამოვნებით დავბეჭდავთ.
სახალხო, კონსტიტუციური, ჰორიზონტალური, რესპუბლიკური, საპარლამენტო მონარქია (მოკლე და ვრცელი ვარიანტი)
სახალხო მონარქიისათვის (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: "არისტოკრატიული თუ სახალხო მონარქია". მსოფლიოში მონარქიის რამდენიმე სახეა გავრცელებული. ზოგიერთ ქვეყანაში აბსოლუტური მონარქიაა (აზიის ქვეყნები), ზოგიერთ სახელმწიფოში შეიხებს, ამირებს და სხვა არისტოკრატებს დიდი უფლებები აქვთ (აზია), ევროპის მონარქისტულ ქვეყნებში კი სახალხო მონარქიაა. ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ, რათა შევთანხმდეთ ჩვენი ქვეყნის მომავალზე და მზად ვიყოთ, იქნებ ქართველმა ხალხმა გადაწყვიტოს საქართველოში მონარქიის აღდგენა.
წმინდა მამა გაბრიელი: „სანამ მეფე არ ეყოლება საქართველოს, არაფერი ეშველება!“
მამა გაბრიელი უქადაგებდა მრევლს, რომ საქართველოსთვის აუცილებელი იყო სამეფო ხელისუფლება: - მეფეს სხვა მადლი აქვს; სანამ ბაგრატოვანი მეფე არ დაუბრუნდება,საქართველოს არაფერი ეშველება! მეფის მოსვლამდე კი ტახტი აღადგინეთ! კარგ პრეზიდენტს ცუდი მეფე გერჩივნოთ, რადგან მთავარია ღვთის მადლი გადმოვიდეს ერზე.
სამეფო კლუბის წესდება (ახალი, 2015-2016 წწ. რედაქცია)
უნდა იყოს თუ არა არისტოკრატიული ტიტულები მომავალ კონსტიტუციურ სამეფოში
ინტეგრალური ნაციონალიზმი და არისტოკრატიულობის თეორია (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: " ინტეგრალური ნაციონალიზმი და არისტოკრატიულობის თეორია". ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ. გთავაზობთ ჩემს წერილს, რომელიც გამოქვეყნდა დაახლოებით ექვსი წლის წინ და შესულია ჩემს წიგნში "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". წიგნი გამოიცა 2007 წელს. გთხოვთ მოგვწეროთ თქვენი აზრი ამ საკითხთან დაკავშირებით royalclubofgeorgia@gmail.com ავტორი
„ცხორებაჲ და უწყებაჲ ბაგრატონიანთას“ საიდუმლო, საკრალური, დაშიფრული ინფორმაციები და ანალოგიები
არავითარი მიზეზი არა გვაქვს არ ვენდოთ სუმბატ დავითის ძეს. მით უმეტეს, თუ გავიხსენებთ ზემოთ მოყვანილ ჩვენს გამოკვლევას მნიშვნელოვან მოვლენათა შორის 14 თაობის შესახებ, რომელიც საკრალურად ამტკიცებს გვარამის და მის შთამომავალთა დავითიანობასა და ქალდეველობას.
სამეფო კლუბის სპიკერი გაიოზ მამალაძე
რატომ მონარქია? (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა დაახლოებით 16-18 წლის წინ და გამოქვეყნდა რამდენიმე გაზეთში. 2007 წელს შევიტანე ჩემს წიგნში "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". გადაბეჭდა რამდენიმე გამოცემამ, რისთვისაც მადლობას ვუხდი. გადაბეჭდა რამდენიმე ადამიანმაც, ზოგი რამ შეცვალა, მიამატა ჩემი სხვა წერილებიდან და თავისი სიტყვებიც.... რაც ამ წერილში წერია, ისევ აქტუალურია, ამიტომ კვლავ ვთავაზობ საზოგადოებას. გია მამალაძე
საქართველოს სამეფო (მონარქისტული) კლუბის მოკლე სამუშაო რეგლამენტი
კლუბი აღიარებს ეროვნული ერთობის აუცილებლობას. კლუბი არ იღწვის რომელიმე ფენის შთამომავალთა პრივილეგიების და წოდების აღდგენისათვის – საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად ყველა მოქალაქე თანასწორია. შესაბამისად ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციისა.
საქართველოს სამეფო კლუბი - The Royal Club of Georgia
საქართველოს საპრეზიდენტო ინსტიტუტი არ გამოადგა (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
ეს წერილი დავწერე სააკაშვილის პრეზიდენტობისას, დაახლოებით 2004 წელს, თუმცა, ვფქრობ ის ახლაც აქტუალურია და მომავალში უფრო აქტუალური გახდება გია მამალაძე
მოციქულები და წმიდა მამები მეფობის შესახებ
ქვემოთ მოტანილია იმ მოციქულებისა და წმიდა მამაების გამონათქვამები სამეფო ხელისუფლების შესახებ, ვის დარიგებასაც მიჰყვება მთელი მართლმადიდებელი ეკლესია და მისი მრევლი:
გაიოზ მამალაძე - რესპუბლიკური მონარქია (მოკლედ. ნაწყვეტი მოხსენებიდან: "სახალხო, კონსტიტუციური, ჰორიზონტალური, რესპუბლიკური, საპარლამენტო მონარქია")
იოვანე საბანისძის „ჰაბოს წამების“ რამდენიმე იდეოლოგიური ნაწყვეტი
განხილვა - მონარქისტული კონსტიტუციის საკითხი
წმიდა ნინოს ხსენების დღე (მისი გარდაცვალება „ქართლის ცხოვრების“ მიხედვით)
ქართველი ერი - ღვთის რჩეული ხალხი

მონარქიული სამყაროს სიახლენი

გარდაიცვალა სერ როჯერ სკრუტონი - ვუსამძიმრებთ მის ოჯახს და მთელ კაცობრიობას
არავითარი მრავალმანდატიანი ოლქები (არც მაჟორიტარული, არც პროპორციული), საქართველო არ არის ფედერალური ქვეყანა და ნურავინ ცდილობს ფედერალიზმის შემოცურებას
სერ როჯერ სკრუტონს უნგრეთის სახელმწიფო ორდენი გადასცეს
საქართველოს ოსური წარმოშობის მოქალაქეებს აქვთ მორალური შესაძლებლობა, სოლიდარობა გამოუცხადონ უდანაშაულო ექიმს

მონარქიზმი: წარსული და თანამედროვეობა

რუსი პოლიტოლოგის კიდევ ერთი ანალიზი – "ტრადიციონალიზმი და პოლიტიკური ნაციონალიზმი თანამედროვე ქართულ მონარქისტულ იდეოლოგიაში"
რამდენიმე ხნის წინ მკითხველს შევთავაზეთ რუსი პოლიტოლოგის, მაქსიმ კირჩანოვის ანალიტიკური ნაშრომი "თანამედროვე ქართული მონარქიიის იდეოლოგიის ეთნიკურ დომინანტები", ჩვენი პატარა კომენტარით. აღმოჩნდა, რომ აღნიშნულ ავტორს კიდევ ორი ნაშრომი ჰქონია გამოქვეყნებული ქართული მონარქისტული მოძრაობის იდეოლოგიის შესახებ. მკითხველს ალბათ აინტერესებს როგორ უყურებს იმ ქვეყნის პოლიტოლოგი ქართულ მონარქისტებს, რომელსაც ოკუპირებული აქვს ჩვენი ქვეყნის 20%... საინტერესოა, რა ტენდენციებს ხედავენ რუსები ჩვენს მოძრაობაში, ამიტომ, ამ წერილს: "ტრადიციონალიზმი და პოლიტიკური ნაციონალიზმი თანამედროვე ქართული მონარქიის იდეოლოგიაში" ("ТРАДИЦИОНАЛИЗМ И ПОЛИТИЧЕСКИЙ НАЦИОНАЛИЗМ В ИДЕОЛОГИИ СОВРЕМЕННОГО ГРУЗИНСКОГО МОНАРХИЗМА") უკვე კომენტარის გარეშე გთავაზობთ, დედანში, რუსულ ენაზე.
ქართველი ერი - ღვთის რჩეული ხალხი
დავით აღმაშენებლის ეპიტაფიით სიმბოლურად ირკვევა, რომ საქართველო არის ღვთის რჩეული ხალხი, თორმეტი სამეფოსგან შემდგარი სახელმწიფო.
ლაშა-გიორგის ანდერძი (რისი ეშინოდა მომაკვდავ მეფეს)
ივერიელთა მავასხელობითი (სავალდებულო) სიყვარულის ტრაქტატი
თავისი განწყობით 1790 წლის თფილისის ტრაქტატი გვაგონებს ძველ საქართველოში შემუშავებულ ფორმულას: "ქართლად ფრიადი ქვეყანაი აღირაცხების, რომელსაცა შინა ქართულითა ენითა ჟამი შეიწირვის და ლოცვაი ყოველი აღესრულების". ასე რომ, ამ ტრაქტატის ფართო საზოგადოების სამსჯავროზე გამოტანას დიდი მნიშვნელობა აქვს.

ქართული კულტურის ძეგლები

აფხაზეთი ჩვენია
წმინდა კირიონ II (საძაგლიშვილი): "მცხეთის საპატრიარქო ტაძრის ეკვდერები"
გელათი
დავითგარეჯა

ქართველები და საქართველო

წმიდა ნინოს ხსენების დღე (მისი გარდაცვალება „ქართლის ცხოვრების“ მიხედვით)
წმინდა ნინო და მისი ვაზის ჯვარი, რომელიც ყოვლადწმინდა ღვთისმშობელმა გადასცა მას სიონის მთაზე, ქართველთა გასანათლებლად, უმნიშვნელოვანესი სიმბოლოებია ჩვენი ცხოვრებისა. შეხედავ წმინდა ნინოს ხატს ან ჯვარს და უმალ საქართველო დაგიდგება თვალწინ, ილოცებ წმინდა ნინოს ხატის წინ და შეუძლებელია მხოლოდ საკუთარი ცოდვები გაგახსენდეს, სამშობლოსათვის ცრემლმორეული უსათუოდ შესთხოვ, კვლავ შემობრძანდეს ივერიაში...
გიორგი ლეონიძე - „სულხან-საბას“
1658 წლის 4 ნოემბერს, ქვემო ქართლში, სოფელ ტანძიაში დაიბადა დიდი მამულიშვილი სულხან-საბა ორბელიანი
გიორგი წერეთლის "პირველი" და მომდევნო "ნაბიჯები"
დიდ აკაკის მასზე უთქვამს, რომ "მისი პირდაპირი დანიშნულება პროზაიკოსობა იყოო". მისი შემოქმედება დაფასებულია ქართველ კრიტიკოსთა შორის. თუმცა არც ისე, როგორც ეკუთვნის.
პეტრე უმიკაშვილის ერთი წერილი ფილიპე გოგიჩაიშვილისადმი
დიდი ქართველი პეტრე უმიკაშვილი, მიუხედავად იმისა, რომ ცხოვრების მიერ არ იყო განებივრებული, საოცრად ოპტიმისტი გახლდათ. ის დაუღლელად ემსახურებოდა ქართულ საზოგადოებას.

ეკლესიისგან დალოცვილი ქართული გვარები

აბაშიძეები
ცოტა რამ წარსულიდან

მამული, ენა, სარწმუნოება

წმიდა დედა ჩვენი ნინო მოციქულთა სწორი, ქართველთა განმანათლებელი (IV)
14 (27) იანვარი
gaq