საიტი მუშაობს ტესტურ რეჟიმში

საქართველოს სამეფოსათვის

საქართველოს სამეფოს ისტორია

მსოფლიო მონარქიები

მართლმადიდებლობა და მონარქია

პრესა და ანალიტიკა

ლიტერატურა და ხელოვნება

კონტაქტი ankara escort adana escort izmir escort eskisehir escort mersin escort adana escort escort ankara

სამეფო კლუბის სპიკერის საგანგებო განცხადება სამეფო კლუბის დისკრედიტაციის მცდელობების თაობაზე (23/03/2017)
მოციქულები და წმიდა მამები მეფობის შესახებ
ქვემოთ მოტანილია იმ მოციქულებისა და წმიდა მამაების გამონათქვამები სამეფო ხელისუფლების შესახებ, ვის დარიგებასაც მიჰყვება მთელი მართლმადიდებელი ეკლესია და მისი მრევლი:
სჯობს - მეფე! მეფე! ვიძახოთ (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა სააკაშვილის პოპულარობისას. მიშა-მიშას მოჰყვა სხვა შეძახილები, ბოლოს კი - ბიძინა-ბიძინა. ასე რომ, საქმის არსი არ შეცვლილა. აქ არაა მოწოდება ვინმეს გაკერპებისა, ეს არის დასკვნა. გია მამალაძე
საქართველოს სამეფო (მონარქისტული) კლუბის მოკლე სამუშაო რეგლამენტი
კლუბი აღიარებს ეროვნული ერთობის აუცილებლობას. კლუბი არ იღწვის რომელიმე ფენის შთამომავალთა პრივილეგიების და წოდების აღდგენისათვის – საქართველოს კონსტიტუციის თანახმად ყველა მოქალაქე თანასწორია. შესაბამისად ადამიანის უფლებათა საყოველთაო დეკლარაციისა.
წმინდა მამა გაბრიელი: „სანამ მეფე არ ეყოლება საქართველოს, არაფერი ეშველება!“
მამა გაბრიელი უქადაგებდა მრევლს, რომ საქართველოსთვის აუცილებელი იყო სამეფო ხელისუფლება: - მეფეს სხვა მადლი აქვს; სანამ ბაგრატოვანი მეფე არ დაუბრუნდება,საქართველოს არაფერი ეშველება! მეფის მოსვლამდე კი ტახტი აღადგინეთ! კარგ პრეზიდენტს ცუდი მეფე გერჩივნოთ, რადგან მთავარია ღვთის მადლი გადმოვიდეს ერზე.
სამეფო კლუბის წესდება (ახალი, 2015-2016 წწ. რედაქცია)
საპრეზიდენტო ინსტიტუტი ანაწევრებს, მონარქია – აერთიანებს (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა უკრაინის "ნარინჯისფერი რევოლუციის" დროს, 2004 წელს.
საქართველოს საპრეზიდენტო ინსტიტუტი არ გამოადგა (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დავწერე სააკაშვილის პრეზიდენტობისას, დაახლოებით 2004 წელს, თუმცა, ვფქრობ ის ახლაც აქტუალურია და მომავალში უფრო აქტუალური გახდება გია მამალაძე
რატომ მონარქია? (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის", 2007)
ეს წერილი დაიწერა დაახლოებით 16-18 წლის წინ და გამოქვეყნდა რამდენიმე გაზეთში. 2007 წელს შევიტანე ჩემს წიგნში "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". გადაბეჭდა რამდენიმე გამოცემამ, რისთვისაც მადლობას ვუხდი. გადაბეჭდა რამდენიმე ადამიანმაც, ზოგი რამ შეცვალა, მიამატა ჩემი სხვა წერილებიდან და თავისი სიტყვებიც.... რაც ამ წერილში წერია, ისევ აქტუალურია, ამიტომ კვლავ ვთავაზობ საზოგადოებას. გია მამალაძე
ინტეგრალური ნაციონალიზმი და არისტოკრატიულობის თეორია (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: " ინტეგრალური ნაციონალიზმი და არისტოკრატიულობის თეორია". ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ. გთავაზობთ ჩემს წერილს, რომელიც გამოქვეყნდა დაახლოებით ექვსი წლის წინ და შესულია ჩემს წიგნში "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". წიგნი გამოიცა 2007 წელს. გთხოვთ მოგვწეროთ თქვენი აზრი ამ საკითხთან დაკავშირებით contact@georoyal.ge. ავტორი
ძირითადი პრინციპები კონსტიტუციური სახალხო მონარქიული სახელმწიფოს კონსტიტუციისათვის
საპარლამენტო რესპუბლიკური მმართველობის დროს აღმასრულებელ ხელისუფლებას ახორციელებს მთავრობა და მისი მეთაური (პრემიერ-მინისტრი, კანცლერი). სახელმწიფოს სიმბოლო საშინაო და საგარეო პოლიტიკაში, სხვადასხვა ხელისუფლებებს შორის არბიტრი, და სხვა, გახლავთ პრეზიდენტი, რომელსაც (უფრო მეტად) პირდაპირი არჩევნების მეშვეობით ირჩევენ. საყოველთაო არჩევნების გზით არჩეულ პრეზიდენტს აქვს ხალხის ნდობის მანდატი. მაგრამ, თუ ჩვენ პრეზიდენტს შევცვლით მეფით, თანაც რეფერენდუმის გზით, მას ექნება როგორც ხალხის, ასევე ისტორიის, წინაპრების ნდობის მანდატიც (ეს შეიძლება აისახოს კონსტიტუციაში, პრეამბულა).
სამეფო კლუბის საიტს georoyal.ge-ს სჭირდება სპონსორი
qne556@yahoo.com
სამეფო კლუბის ნეიტრალიტეტის შესახებ ბაგრატიონთა ოჯახებს შორის კამათში
ეს დოკუმენტი გამოცხადებულია კარგა ხნის წინ, უბრალოდ არ ვასაჯაროებდით, მაგრამ, სჯობს საზოგადოაბამ იცოდეს სამეფო კლუბის პოზიციის შესახებ გ. მ.
სახალხო მონარქიისათვის (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
მკითხველს ვთავაზობთ თემას განხილვისათვის: "არისტოკრატიული თუ სახალხო მონარქია". მსოფლიოში მონარქიის რამდენიმე სახეა გავრცელებული. ზოგიერთ ქვეყანაში აბსოლუტური მონარქიაა (აზიის ქვეყნები), ზოგიერთ სახელმწიფოში შეიხებს, ამირებს და სხვა არისტოკრატებს დიდი უფლებები აქვთ (აზია), ევროპის მონარქისტულ ქვეყნებში კი სახალხო მონარქიაა. ამ თემაზე სხვადასხვა აზრი არსებობს, ყოველ აზრს, რა თქმა უნდა, აქვს არსებობის უფლება და იგი უნდა განვიხილოთ, რათა შევთანხმდეთ ჩვენი ქვეყნის მომავალზე და მზად ვიყოთ, იქნებ ქართველმა ხალხმა გადაწყვიტოს საქართველოში მონარქიის აღდგენა.
მეფისათვის საჭიროა მსახურეული ელიტა (წიგნიდან "კონსტიტუციური სახალხო მონარქიისათვის". 2007)
სხვას შეუძლია სხვაგვარი პროექტი შემოგვგვთავაზოს, საზოგადოება კი გადაწყვეტს, რომელს აირჩევს. გამოგვიგზავნეთ თქვენი მოსაზრებები contact@georoyal.ge. აკადემიურ და გამართულ პროექტებს სიამოვნებით დავბეჭდავთ.
დიმიტრი თავდადებული: „დავსდებ სულსა ჩემსა ერისათჳს“
ზვიად გამსახურდია - "მე - უოლტ უიტმანი, კოსმოსი
ვახტანგ VI
ზვიადობა (31 მარტი) და მერაბობა (26 მაისი) 2017 - თავისუფლების დღესასწაული

მონარქიული სამყაროს სიახლენი

იოანე ბაგრატიონ-მუხრანბატონიშვილის სამადლობელი წერილი ქართული საზოგადოებისადმი
სამეფო კლუბის სპიკერის საგანგებო განცხადება სამეფო კლუბის დისკრედიტაციის მცდელობების თაობაზე (23/03/2017)
ესპანეთში გარდაიცვალა პრინცი ბაგრატ ირაკლის ძე ბაგრატიონ-მუხრანელი და ბავარიელი და ბურბონი
სამეფო კლუბის საიტი georoyal.ge უკვე 1 500 000–ზე მეტმა მკითხველმა ნახა

მონარქიზმი: წარსული და თანამედროვეობა

ვახტანგ VI
ვახტანგ VI (დ. 15 სექტემბერი, 1675 ― გ. 26 მარტი. 1737, ასტრახანი), ქართლის გამგებელი (ჯანიშინი) 1703-1714, მეფე 1716-1724
დიმიტრი თავდადებული: „დავსდებ სულსა ჩემსა ერისათჳს“
შეიკრიბა სამეფო დარბაზი და მეფეს სთხოვეს, არ დამორჩილებოდა ყაენის ბრძანებას, გახიზნულიყო მთიულეთში ან დასავლეთ საქართველოში, სადაც მონღოლები ვერ ახერხებდნენ შესვლას. მაგრამ დიმიტრი მეფემ არ ჩააგდო ხიფათში თავისი ხალხი, რომელთაც, ასეთ შემთხვევაში, თავს დაატყდებოდა მონღოლთა რისხვა...
სამეფო კლუბის სპიკერის საგანგებო განცხადება სამეფო კლუბის დისკრედიტაციის მცდელობების თაობაზე (23/03/2017)
Various branches of Bagrationi family have not lost royal dignity (From the book “For the constitutional public monarchy” by Gaioz Mamaladze, 2007)

ქართული კულტურის ძეგლები

სიონი
წმინდა კირიონ II (საძაგლიშვილი): "მცხეთის საპატრიარქო ტაძრის ეკვდერები"
დავითგარეჯა
ვარძია

ქართველები და საქართველო

გურამ დოჩანაშვილის დაბადების დღე
გურამ დოჩანაშვილი დაიბადა 1939 წლის 26 მარტს ქ. თბილისში.
ზვიად გამსახურდია - "მე - უოლტ უიტმანი, კოსმოსი
"დიდი ლიტერატურა, პროფეტული ლიტერატურა – აი, რა სჭირდება დღევანდელ კაცობრიობას. ახალი ლიტერატურა, ახალი მეტაფიზიკა, ახალი პოეზია – აი, რა სურს ამერიკის დემოკრატიას".
ახალგაზრდა ქართველი მედროშის - ბექა წიკლაურის ტრაგიკული დაღუპვა
- "ჩვენს მედროშეს სევდიანი თვალები აქვსო".
ღირსი იოანე ხახულელი
10 (23) მარტს ქართული ეკლესია აღნიშნავს ღირსი იოანე ხახულელის ხსენების დღეს (X-XI).

ეკლესიისგან დალოცვილი ქართული გვარები

სახალხო გმირი ბუღარა მამალაძე
ბუღარა მამალაძისა და მისი ძმების მამაცურმა ბრძოლამ თავის დროზე დიდი როლი შეასრულა იმ ხანგრძლივ და მძიმე ომში, რაც გადაშენებით ემუქრებოდა ჩვენს ხალხს.
ნალევი (მცირერიცხოვანი) გვარები
გამოჩენილ ქართველ მწერალს გიორგი შატბერაშვილს თავის ლექსიკონში, ,,თვალადური ქართულის ჭაშნიკში’’, შეტანილი აქვს სიტყვები გვართხელი და გვარგამრავლებული, რომელთაც ასეთი განმარტება ახლავს: ,,გვართხელს, გვართხელებს ეძახიან იმათ, ვისი გვარიც შეთხელებულია და არ მრავლდება, ამოწყვეტაზეა მიმდგარი. გვართხელი ლიტერატურულ თუ სასაუბრო ენაში გავრცელებული გვარგამრავლებულის საპირისპირო სიტყვაა და მან თავისი ადგილი უნდა დაიკავოს ქართულში, მიუხედავად იმისა, რომ ეს სიტყვა პატარა ერის შვილის გულში უსიამოვნო გრძნობას იწვევს’’ (,,ჭაშნიკი’’, 1964, გვ. 39).

მამული, ენა, სარწმუნოება

2017-03-26
ღირსისა იოანე კლემაქსისა (649)*; წმ. ნიკიფორე კონსტანტინოპოლელ პატრიარქის ნაწილთა აღმოყვანება (846); მოწამისა საბინესი (287); მოწამეთა: აფრიკანესი, პუპლისა და ტერენტისა (III); მოწამისა ალექსანდრესი (305-311); მოწამისა ქრისტინე სპარსისა (IV); ღირსისა ანინე ხუცისა.
წმიდა მღვდელმოწამე ალექსანდრე
15 (28) მარტს მართლმადიდებლური ეკლესია აღნიშნავს წმიდა მღვდელმოწამე ალექსანდრეს (+270-275) ხსენების დღეს.
წმიდა ნიკიფორე კონსტანტინეპოლელის ნაწილთა აღმოყვანება
846 წელს პატრიარქ ნიკიფორეს უხრწნელი და კეთილსურნელოვანი წმიდა ნაწილები აღმოიყვანეს და კონსტანტინეპოლში გადაასვენეს. წმიდა ნაწილები ერთი დღე წმიდა სოფიის ტაძარში იყო დასვენებული, შემდეგ კი წმიდა მოციქულთა ტაძარში გადააბრძანეს. წმიდანის ხელი ათონზე, ხილენდარის მონასტერში ინახება.
gaq